|
唉好辛苦呀~
一起身成身都軟曬~
雖然好想飲想水但好辛勞辛苦到連地都唔地落呀~
仲發燒呀~成100.4度呀~
昨晚又肚痾同反胃呀~今日我祖母叫我起身食粥我起左身
但我連拿住支匙羹都冇力拿呀~我食左兩擔我就返入房再訓過~
等到姑媽來佢就陪我去睇醫生~
因為佢怕我暈係街喎~
之後我連講野都冇力啦~
醫生問我咩事我就話頭暈,想嘔,發燒,成身冇力,反胃,昨日肚痾,
聽野唔係好清楚~佢話我有小小中耳炎呀~
之後先食左我今日的第一個包咋~
唉~食7包藥呀~好多呀~好苦呀~
之後就訓覺啦~我阿媽問我過唔過去我話唔過啦~
我唔好辛苦呀~我唔舒服呀~
唔講啦~我去訓覺啦~
>.<
|