笑下啦~咁先係MANNA嫁好朋友嫁~

 

我要個個上到來都開開心心嫁~!
你地要多D上來嫁!!
大家要記住有信心咩都得嫁~^.^

 
 
Manna

暱稱: ~Manna^.^星晴~
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

:: ∼圖片∼ ::

 






          
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

 
2005 年 11 月 13 日  星期日 晴天
《繁忙的一天》 開心

哈哈∼
今日早上返左教會∼
唔知係唔係昨日晚上太晚訓呢∼
完左之後就同阿叔,佢地一齊食野∼
食完野之後我就同阿嬸一齊返左教會練歌∼
練到3:15到啦∼
我就要走啦∼我要去黃大仙∼
因為我要去學琴呀∼
本來係星期三學嫁∼
但因miss唔得閒,所以改左係星期日∼
當我上左車之後我就累到訓著左∼
當我醒的時候我發覺∼地鐵剛剛關門∼
我一看下一站係鑽石山∼死啦∼
於是我就係鑽石山落車啦∼過對面返去黃大仙∼
好鬼想死呀∼今日去學琴係咁比miss話呀∼
話唔係咁呀∼錯左啦∼唔知係唔係好眼訓所以冇咩心情拉呀∼
愈拉愈唔好!!>.<當知道就快落堂時∼就好想快d走∼
因為早d返去訓下覺豬呀∼
我學左咁耐今次係我∼
最冇心情學的一次呀∼
返左屋企一陣,食完飯就過左阿叔到同阿錢同地合奏∼
練左好耐呀∼差唔多到10:00先返到屋企呀∼
我當我返到屋企就好想死啦∼
因為我d功課未搞好呀∼ =.=
又未洗白白喎∼唉∼做完功課差唔多12:00啦∼
立刻上床啦∼因為明天要6:15起身呀∼
(雖然話係6:15起身∼但我都係唔知醒∼訓到6:30先起身)
^.^

 

刊登時間︰2005-11-14 06:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



 
2005 年 11 月 12 日  星期六 晴天
↖*忙碌的一天*↘ 開心

今日係星期六~
我去左邊??我返左學返去e.u呀~
我今日同平時咁同光光一起返~
返到學校就同光光搵老師呀~
之後上樓梯啦~去到阿sir唔係度~
之後我地就落樓梯啦~落落下我見有隻小強好似等緊我地落去咁~
之後我就站係樓梯死都唔行啦~
過左幾秒之後我見到有一隻bird食左小強呀~
之後我先行落樓梯~見到咁~
可以証明一樣野~這個世界真係弱肉強食喎~
早上11:00我地就一起打籃球呀~又可以打波啦~
打到12:20我地就一齊去左m記都食野~
仲講我昨日見到的一個笑話呀~
佢地都同意我的講法!!
食完野我地就行返去學校~
我同光光就要去換番件制服~
今日要步操~阿SIR同D中一,二TEST下D步操~
未TEST之前我地就同佢地操住先~
嘩~佢地開步操操得好唔齊呀~
我同光光就話佢地~點解我地成日話佢地???
係因為有一隊升旗隊遲個佢地學步操,但佢地仲操得好過我地個呀~
見到咁緊係想佢地都可以再做得好D啦~
因為E.U係學校係咁多隊之中識得最多野同係老師心中都覺得我地不錯嫁的一隊來嫁~
個個都覺得E.U好嫁~如果見到佢地操成咁~你話形象係唔係會大打折扣呀~
之後操到4:45就完左啦~
我地就同佢地講話叫佢地返屋企要多D練習呀~
其實我地個時未又係咁~我地都試過啦~
完左步操我地要傾番上次整野食,要做番個報告~
點解整野食??因為我地參加左香港青年獎勵計劃裹面有一個叫個人技能~
之後我地個個都覺得用整野食作為個人技能好,所以就整野食啦~~
我地整的地係甜品呀~
傾完之後就返左屋企啦~返到去都7:15啦~食得飯啦~
但我就累到唔想行呀~於是快D食完飯就洗白白,之後就訓覺,訓醒先打日記~
死啦~今日嗌得咁勁~唔知星期一的中文朗誦比賽會唔會有事呢??
我諗冇野掛~^.^


 

刊登時間︰2005-11-13 12:37 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]