|
哈哈~
今日去左旅行呀~
我地去大浪灣呀~都係燒烤啦~
到左之後,我地見到好多人啦~
咁我地咪諗今日可能冇得燒啦~
點知原來我地組有一個人話吤s左人幫我地霸左個爐呀~
哈哈~好開心呀~
原來大浪灣真係好大浪呀~個爐要成幾個字先著呀~
平時好快得嫁~今次都唔算好玩~
同d朋友去玩就真係好開心啦~
有阿sir係度都唔比落水玩~好鬼悶嫁~
放左學校之後同豬豬,christy,清清,yuki去左apm呀~
之後我地就行去啦~
行行下見到charile坐住的士~同我地揮手~
之後妠N打比我啦~傾左一陣就收線啦~
我地行完apm之後一齊又坐的士去左九龍灣行左陣~
之後個個都走最後得番我同阿清同christy~
本身清清話想去影相之後再同christy影嫁~
後來阿清清話唔影啦~~話冇心情呀~
咁我同christy都冇影啦~後來christy就話要走啦~
之後清清話想去匯景買d呀~
咁見冇咩做就同佢一齊去啦~
去到之後我地毫去左飲杯野~行左一陣都一齊坐車返去啦~
返左屋企坐左一陣~坐到就來訓著個陣,有個人打來喎~
原來係charile呀~傾左陣就收左線啦~
過左幾個鐘後........
之後我同我姑媽為左一個笑話笑左成幾個字都唔停呀~
笑到好似傻左咁呀~^.^(如果有人想知個個笑話係咩就問我啦~)
|