今日,我5點幾就番到屋企。
之後,我去左打波,
打左好耐。
差唔多打到9點幾。
d人好勁,我係佢地身上,
學到點樣打籃球打得勁。
出左成身汗,
成個人舒服晒。(不過真係好熱)
打完之後,成個人好累,
番到屋企,沖完個涼,
好快就訓着。