Exam都過左幾日,
考左幾科,
都吾係好識,
有啲都有信心的,
而有一啲就有好大都進步空間啦。
係依幾日入面,
真係不停、不停、不停地温書,
累死左。
等我講下有咩事啦
5/1
籃球比賽,
對伍少梅。
全隊波只有6個人去。
本來我地好有機會贏架依場,
又因為犯規同體能的問題,
令到最後輸1分。
希望下場加油,
贏番場啦。
6/1
好好好好好開心啊!!!!!!!!
今日六個又一齊食飯lu(令我諗起戊戍六君子xD)
好耐冇一齊lu。
不停抽水,
真係好開心。
番教會揾deal
係咁贏,
冇意思。
係教會彈結他,
終於彈到G啦(唯一一次)
臨走的時候,
好kai同好nor。
(thanks thanks thanks thanks monica!)嘻
仲有教會關門,笑左。
聽日考啲listening dictation
可以早啲休息啦。
大家訓番個好覺啦。
EXAM加油喔。
|