今日,我好累,琴日2點幾都未訓(做cooking competition 的power point)。
點知,今日番到學校,開唔到果power point,好嬲。
好彩,同學有整多一份(感謝主)。
今日英文堂有cooking competition,
同學整果d野食都好好味,
食左好多野食(好開心)。
原來今日係太paul生日,
生日快快樂!
今日lunch time 好好笑。
我同陳啟豐一齊玩jonathen(其實只有陳啟豐玩佢,我只係被人利用。)
jonathen真係好好笑。