今日係一個好特別的日子,
係安柱一年一度的傳光禮。
傳光禮的意義係代表住F.5同F.7將安柱的良好傳統傳俾F1-F4同F6。
我身為安柱的學生,
當然有去睇啦。
嘩! 比我想像中靚好多。
可惜,我冇得落去做班代表去傳,
但我係二樓傳(仲要係班主任傳俾我)。
去左過傳光禮,覺得時間過得好快,
好似啱啱先升上F1。
考完依個EXAM,我地可能要分班升上F2,
唔想分開升。
我一定要好好珍惜剩下來的日子。
1B的同學們,EXAM 加油!