放左n咁多日假,
今日終於要番學啦。
今日番去主要係派試卷,
派左數學的section C,
中文就派左普通話、oral同埋listening。
英文就派左oral、dictation、作文。
唉!有d考得唔係好好,
但有d都考得好,
起碼有進步。
好啦,下次要考好d。