今日早上10:00-11:00,
約左jonathen、louisa、wing、陳kai、bobo係惠荃打羽毛球。
哈哈,我又嬴晒。
打完之後,我地就走。
jonathen、bobo、louisa、wing就去左荃灣行街。
我同陳kai就番左我屋企。
之後,我同陳kai就揾埋jonathen去愉景新城行街,
班女仔就係荃灣廣場行。
我地行左一陣,
諗住去荃灣廣場揾班女仔,
點知佢地就打來話佢地係愉景新城,
叫我地去揾佢地。
咁我地就去左揾佢地,
我地六個人就係冒險樂園停留左一陣,
然後就去左荃灣廣場。
行到3:45,
因為louisa要補習,
所以班女仔就走先。
之後,我地班男仔就去左city walk行,
我仲買左本新書,
好開心。
今日真係超happy,
希望下次可以再一齊出來玩或者行街。
|