6月24日,F1的LaSt day,
班上的同學都好唔捨得自己的好朋友。
我都唔例外。
望住d死黨,
諗起小六完畢業的時候,
好唔捨得對方。
但依家諗番,
我地個時都有話唔捨得對方,
但依家已經唔記得某部份同學。
可能今年我地會話唔捨得!B,
咁接下來幾年呢?
可能大家都會話唔捨得2A/2B/2C/3A/3B/3C.....
到時大家可能已經唔記得1B。
但我相信1B每一位同學,
你地都有情有義,
你地一定唔會唔記得1B。
而我都一定唔會唔記得1B。
We Are Friend Forever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|