今日係7月1日,
即係香港回歸的日子。
但對我來講,
今日只不過係平淡的一日。
一早,就去左蕙荃訂場打羽毛球(星期五打的)。
之後,就同另一個小學同學即刻訂場打table tennis。
打完之後,
我地就一齊去我屋企玩。
4點鐘,
就攞左部DVD機落荃灣整,
順便揾jonathen行街。
我仲去左整錶添。
今日真係整左好多野。
之後,我地又去左city walk,
jonathen話要睇鞋。
睇完之後,
我地去左買餸(佢陪我)。
買完我地就走lu。
我行去撘巴士,
點知我行錯路。
而jonathen就要去觀塘,
行另一邊走左。
今日真係非常無聊,
如果成個暑假都係咁,
我真係想死。
大家有冇d好去處,
介紹俾我啊!
|