MARK CHOW'S DIARY
Mark_218
暱稱: Mark
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
328 陳kai生日
Exam Week
X's holiday
多姿多采的活動
無聊的七一
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 446
今日人氣: 6
累積人氣: 4764
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 3 日  星期五   陰天


好玩的一日 分類: 未分類

今日10:50a.m.,

約左陳kai、jonathen、bobo、wing、louisa係葵芳百老滙睇戲。

我地睇左咩戲?

哈哈!

就係冰河世記3。

依出戲好好笑,

笑到我係咁笑(搞gag)。

但真係好好笑,

你地都要睇。

睇完出戲之後,

要還番副3D眼鏡俾人,

但我地係還的一刻,

我地六個都係度猶豫不決。

最後,我都還左,

仲有一個唔知邊個都還左,

好似係louisa,

其他人冇還(佢地好衰,唔好學佢地)

睇完戲之後,

我地去左葵涌廣場行左一陣,

好多野食,xd!!!!!!!

之後,我約左倩兒、jimmy、嘉慧打羽毛球。

陳kai同jonathen勁黑人憎,

係要跟住去,

但有D人唔想佢地兩個去,

就威脅我話如果佢地兩個去就同我反面,

唔再彩我。

咁我都冇辦法,

我應成左倩兒佢地先,

所以就叫陳kai佢地唔好去。

但佢地梗係唔聽啦,

佢地兩個都冇係我的立場諗下。

今次,我對陳kai佢地兩個真係好失望。

打完波就落荃灣揾啊媽買餸。

買完就番屋企。

今日真係好開心,

我地六個fd終於又一齊出來玩啦。

仲有,同倩兒佢地打波都好好玩。

希望下次可以再出來一齊玩。

 






訪客留言 (返回 Mark_218 的日誌)


WHAT? 於 2009-07-04 07:34 PM 發表:
SORRY OF 之前嘅言論
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要
我地係好朋友
握握手
做個好朋友
Posted at 2009-07-04 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



w_sze01 於 2009-07-04 12:36 PM 發表:
俾個c0mm3nt籽你 '3'
你好似好難做啵 -0-
不過系好朋友.
原諒佢地刀無防啦" -v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bobo_1114 於 2009-07-03 10:02 PM 發表:
Mark...係怪錯人啦
我同wing都冇攞架=.=
得你個2個兄弟拎咋>.仲有多謝你地份禮物^^
..................
你地唔洗為左呢件事而吵架喎...
下次再一齊打羽毛球咪得囉^^
最後hope你地快d好番啦^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lsycindy11 於 2009-07-03 09:46 PM 發表:
好啦~好啦~
今次係我地唔岩,
唔叫埋陳kai同jonathen,
我下次一定叫埋佢地...
Mammy,你下次幫我約埋佢地啦~~
其實佢地唔係無顧你o既感受,
我地下次再打過...>3
陳kai,jonathen..
對唔住!!
下次一齊出黎打波啦!!
不過我打波唔叻,
Mammy打波好勁嫁!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sabrina4201 於 2009-07-03 09:30 PM 發表:
{}cOm2En7(:
你今日玩得好[]`hApI咁啵`!=)
得閒你要約埋我出嚟玩呀`!xD (講笑^^)
希望你呢個hOlIdAy`玩得hApI`拉!;]
                                                   bY`螢bi(:_'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WHAT? 於 2009-07-03 09:01 PM 發表:
我都對你好失望
寧願同人打人地打羽毛球
都唔同我地打波
唔入去姐~
係出面涼冷氣都唔得?!
有冇霸道咗d呀~
我地又冇咗住你地~
對我地失望?!
我地冇係你嘅立場諗下
如果冇已經一早衝咗入去啦~
仲使諗你同之間嘅倩兒關係咩~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Daisy2031 於 2009-07-03 08:46 PM 發表:
真係咁好睇咩`?
好似真係好好笑咁喎..
等我有時間又去睇下先..xD
今日真係打得好開心^^
希望下次有機會再同你地打啦`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 55
 你 一定要睇
 我都希望可以再同你地打
Posted at 2009-07-03 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]