今日10:50a.m.,
約左陳kai、jonathen、bobo、wing、louisa係葵芳百老滙睇戲。
我地睇左咩戲?
哈哈!
就係冰河世記3。
依出戲好好笑,
笑到我係咁笑(搞gag)。
但真係好好笑,
你地都要睇。
睇完出戲之後,
要還番副3D眼鏡俾人,
但我地係還的一刻,
我地六個都係度猶豫不決。
最後,我都還左,
仲有一個唔知邊個都還左,
好似係louisa,
其他人冇還(佢地好衰,唔好學佢地)
睇完戲之後,
我地去左葵涌廣場行左一陣,
好多野食,xd!!!!!!!
之後,我約左倩兒、jimmy、嘉慧打羽毛球。
陳kai同jonathen勁黑人憎,
係要跟住去,
但有D人唔想佢地兩個去,
就威脅我話如果佢地兩個去就同我反面,
唔再彩我。
咁我都冇辦法,
我應成左倩兒佢地先,
所以就叫陳kai佢地唔好去。
但佢地梗係唔聽啦,
佢地兩個都冇係我的立場諗下。
今次,我對陳kai佢地兩個真係好失望。
打完波就落荃灣揾啊媽買餸。
買完就番屋企。
今日真係好開心,
我地六個fd終於又一齊出來玩啦。
仲有,同倩兒佢地打波都好好玩。
希望下次可以再出來一齊玩。
|