今日我同陳kai、jonathen同埋jimmy去左打籃球。
我地打到5點,
jimmy就走左。
之後,得番三個人。
我地三個就決定組隊參加教會的三人籃球賽。
我地三個係度練習,
練啊練啊...
練左傳球、走位、走籃、默契。
就係咁樣練下練下,
我地就練到7點lu,
開心的時間過得特別快。
經過依次練習,
我地的默契增加唔少,
球技都有進步,
不枉我地出左咁多汗。
加油啊!!!!!!!!!!
要盡力打到最好啊。