7月14日
今日我同陳kai、bobo、wing、louisa約左一齊番學校訂書。
我地入到學校的時候,
見到好多中一新生,
佢地應該係度考緊分班試。
突然,louisa發現自己唔記得左帶訂書果張紙。
於是,佢問bobo借左果張紙去student council 影印。
影印之後,
陳kai話張紙上面有編號,
所以用唔到。
louisa最尾去左校務處攞另一張紙,(依個咁好的方法梗係我教佢啦)
訂完之後,
我同陳kai去左揾jonathen打籃球。
我地三個係咁練,
係咁練,
都好似冇咩進步。
於是,
我地約左李林光一齊打,
做下實戰訓練。
我地就係咁樣練到5點幾,(jonathen四點幾就走左啦)
然後就走lu。
今日真係超級無敵累,
連午餐都冇食。
-------------------------------------------------------------------------------------------------
7月15日
今日下午,
我約左陳kai、jonathen同埋我啊媽、我細佬一齊去西九龍行街。
我同啊媽揾左陳kai之後,
就去左冒險樂園玩。
玩完之後,
陳kai佢地話分開行。
咁我就同我啊媽同細佬自己行。
行到7點幾,
我啊爸就來左,
佢帶我地去壽司,
真係好好味啊!!!!!!!!!
今日同佢地出街,
感覺都唔錯,
下次再出啦。
|