8月4日
今日一早,
約左jonathen同埋陳kai去城門谷游水。
本身約左9點入場。
點知jonathen遲左起身,
就改左9點15入場。
我地係室外游水,
雖然落緊雨,
但我地諗住反正游水都會濕,
唔緊要啦。
今日游水都有進步,
唔錯!
繼續努力!
下午,
我同陳kai、jonathen、jonathen的兩個小學同學去左西九食壽司。
好平啊,
$48任食,
仲要有人贊助我$10,
好平啊!
點知jonathen同佢的小學同學都遲到。
我同陳kai就入去食先。
食完,
我地等埋jonathen佢地,
係西九行左一陣,
又去左9樓玩籃球,
之後就走lu。
我同陳kai撘59A去荃灣,
jonathen佢地就自己走。(唔理我地,好衰)
我同陳kai到左荃灣之後,
陳kai陪我去左綠楊坊睇鞋。
可惜,
我想睇的果對鞋冇show出來,
掃興。
夜晚,
又同左我姑媽去游水,
游左1個鐘左右,
泳池d人話有八號風球,
所以要我地走,
又係掃興。
今日都幾好玩,
希望日日都咁好玩啦!
|