MARK CHOW'S DIARY
Mark_218
暱稱: Mark
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
328 陳kai生日
Exam Week
X's holiday
多姿多采的活動
無聊的七一
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 446
今日人氣: 11
累積人氣: 4780
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 5 日  星期三   颱風


颱風與我 分類: 未分類

8月4日

今日一早,

約左jonathen同埋陳kai去城門谷游水。

本身約左9點入場。

點知jonathen遲左起身,

就改左9點15入場。

我地係室外游水,

雖然落緊雨,

但我地諗住反正游水都會濕,

唔緊要啦。

今日游水都有進步,

唔錯!

繼續努力!

下午,

我同陳kai、jonathen、jonathen的兩個小學同學去左西九食壽司。

好平啊,

$48任食,

仲要有人贊助我$10,

好平啊!

點知jonathen同佢的小學同學都遲到。

我同陳kai就入去食先。

食完,

我地等埋jonathen佢地,

係西九行左一陣,

又去左9樓玩籃球,

之後就走lu。

我同陳kai撘59A去荃灣,

jonathen佢地就自己走。(唔理我地,好衰)

我同陳kai到左荃灣之後,

陳kai陪我去左綠楊坊睇鞋。

可惜,

我想睇的果對鞋冇show出來,

掃興。

夜晚,

又同左我姑媽去游水,

游左1個鐘左右,

泳池d人話有八號風球,

所以要我地走,

又係掃興。

今日都幾好玩,

希望日日都咁好玩啦!






訪客留言 (返回 Mark_218 的日誌)


bobo_1114 於 2009-08-07 11:55 AM 發表:
comment'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx of your comment
Posted at 2009-08-07 07:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jonathen 於 2009-08-06 08:09 PM 發表:
我冇唔理你~
係你地自己停係到又唔知仲乜.....
我之後都有打電話俾你啦~
仲有你背景同D字好難睇到~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哦
 你冇唔理我
 我明...
 -
 咩d字真係咁難睇咩
 我去改善下
Posted at 2009-08-07 01:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



w_sze01 於 2009-08-06 02:47 PM 發表:
- 1場尼到`
- 、俾多戈comm3nt您先`!! xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你俾咁多cm我喎
 good
Posted at 2009-08-07 01:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



w_sze01 於 2009-08-06 02:45 PM 發表:
;睇左您打既野""
最令我注意刀系 48蚊任食戈到*0*‵
我刀冇去 x]
;遲d又去睇睇先 :p
~
見有好多人刀同您講加油 -,-
我刀講反句...
加油牙您"!! xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係啊
 48蚊食真係好抵
 你一定要試下
 -
 放心
 我會加油
 ^^
Posted at 2009-08-07 01:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suethangwong 於 2009-08-06 10:04 AM 發表:
CoMMEnT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kisschelting 於 2009-08-05 11:26 PM 發表:
送個CM俾你~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你的cm啊
Posted at 2009-08-06 09:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



louisa112 於 2009-08-05 11:08 PM 發表:
8號風球去游水))
勁喎>>我都未試過
你1日游兩次水?!
正>>>
CoMmEnT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我地係室內游
 所以冇咩影響
 ^^
 一日游兩次水
 講真
 真係幾累
 但都幾好玩
 都係值得的
 
Posted at 2009-08-05 11:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sabrina4201 於 2009-08-05 08:40 PM 發表:
c0mment`=)
我覺得游水落雨先正呀xd
bUt`之後因為颱風所以無得游...= =
可惜可惜`xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 游水落雨
 都ok啦
 我覺得落唔落都冇咩分別
 都係濕
 ^^
Posted at 2009-08-05 11:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bobo 於 2009-08-05 06:00 PM 發表:
comment!
游游下水俾人趕走'
真係幾掃興既...
希望你真係可以日日都咁好玩啦~
8/8加油...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係囉
 俾人趕走
 真係有d掃興
 希望可以好似你咁講日日都咁好玩
 8月8日
 我會加油
Posted at 2009-08-05 11:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]