MARK CHOW'S DIARY
Mark_218
暱稱: Mark
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
328 陳kai生日
Exam Week
X's holiday
多姿多采的活動
無聊的七一
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 446
今日人氣: 2
累積人氣: 4771
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 13 日  星期四   晴天


被逼做的100問 分類: 未分類

★熱身運動
[01] ×做咩要做依個1oo問? 被逼做的
[02] ×係邊度拎咖? 啊wing加ck的qooza
[03] ×做過1oo問未?    未
[04] ×甘多問題您係咪答得晒咖?你話呢!!!!!!

★您會.......
[05] ×嘩.您答埋依條電腦會輕機!  由得佢輕囉
[06] ×您間學校有人染左豬仔病!  有得停課,good
[07] ×您考試平均分與實分數高左10分!  證明我温書係冇白費ga
[08] ×您部新買既手機跌左落水! 再買果部新ge
[09] ×行行下眼鏡跌左!  我都冇戴眼鏡
[10] ×您銀包多左1舊水!  感謝主
[11] ×5分鐘後會地震!  撘飛機走佬
[12] ×飲水哽親! 做倒立,但d水倒流出來
[13] ×住邊區?  荃灣區
[14] ×同隔離鄰舍熟吾熟?  我隔離鄰舍係我的親戚,超熟
[15] ×住幾樓?  1樓
[16] ×有幾多個廁所?  2個
[17] ×係吾係高清電視?  唔係
[18] ×電視有無J2台丫?  我都想有
[19] ×雪櫃係1層定兩層定3層?  兩層

★經驗...... ^_____^`
[20] ×有無試過上堂電話響?  冇喎
[21] ×有無同異性k1ss過? 啊媽算唔算
[22] ×有無去廁所無廁紙?  經常都會
[23] ×有無俾父母打過屎忽? n次
[24] ×有無剪過冬菇頭?  有掛
[25] ×有無俾人排斥過?  唔記得lu
[26] ×有無飲過酒? 緊係有
[27] ×有無偷過野?  偷啊媽d錢
[28] ×有無去過網吧?  大陸果d
[29] ×有無俾人偷偷地除您條褲/裙?  好似試過
[30] ×有無俾人爆過任何AC? 冇掛

★朋友...
[31] ×最Cheap?  鄭詠生(小學)
[32] ×最低b?  好多都係
[33] ×最cooL?  何文俊
[34] ×最為食?  好多都係
[35] ×最中意發脾氣?  zaob
[36] ×最自大?  simon
[37] ×最擦鞋?`周xx、x梓x、xx城
[38] ×最中意挽人?陳kai同我  
[39] ×最長頭髮?  未度過
[40] ×最煩?  boaz、周梓城
[50] ×最潮?  ming、dip
[51] ×打字最快?  ming                        
[52] ×行路最慢冇啦 x]
[53]成績最屈機?,tony   

[54] ×最中意唱K?  louisa
[55] ×最中意食sushi? me
[56] ×個名最好聽? ck
[57] ×個袋最靚?  kk、啊珊
[58] ×電話號碼最好記?  陳kai
[59] ×屋K最好挽?  自己的
[60] ×髮型最靚?  phoebe
[60.5] ×而家中2邊戈?  果個果個 囉
[60.6] ×而家愛邊戈?  所有人
★學校...
[61] ×校規嚴吾嚴?  ok啦
[62] ×俾吾俾帶電話?  唔俾喎
[63] ×俾吾俾放頭髮?  唔俾啊
[64] ×俾吾俾係樓層食野?  lunch time俾
[65] ×可吾可以係課室食Lunch?  yes
[66] ×贊吾贊成小食部減價?  舉腳讚成

★囍歡...
[67] ×銀包咩款?  冇
[68] ×袋咩款?  冇
[69] ×鞋咩款?  adidas
[70] ×眼鏡咩款?  都話唔戴眼鏡囉
[71] ×手機咩款? sony
[72] ×衫咩款?  冇所謂
[73] ×咩飲品?  飲得就得啦
[74] ×咩SUSHI?  x子沙律
[75] ×伴侶類型?  專一、體貼
[76] ×朋友性格?  幽默、善良、唔自私、唔扮野

★大膽...
[77] ×用條利睇下舔吾舔到手肘?  舔唔到
[78] ×入閘個時企係閘口睇下會吾會夾住您?夾都夾你先啦 
[79] ×同您啊媽唱"我的心里只有您沒有他" ?  佢會話:唔好唱啦,唱到走晒音
[80] ×用鎖匙扣個圈扣住隻腳扯公?  無聊
[81] ×打去m記問佢係咪KFC?  揾日試下
[82] ×用個釘書機釘下自已d頭髮? 都釘唔到ge
[83] ×禁Alt+F4 *-  禁左lu
[84] ×承上題.您吾係真係禁下化-_-?  緊係冇啦  百痴
[85] ×用絲襪裝奶茶-v- ?  你飲黎睇下-v-`
★夢想... v____v`
[86] ×殺死邊個老師?  xxx
[87] ×挽死邊個同學?  simon、boza、tony
[88] ×想邊個同您講我愛您?  好多喎
[89] ×想搭咩車減價?  飛機
[90] ×同邊個明星訓教?  陳栢宇
[91] ×想知邊個中意邊個?  jonathen
[92] ×依1刻想得到d咩?  money money

★表情 ....
{即如果以下情境發生.您會有咩表情?}
[93] ×叮噹同大雄打交 ?  *0*
[94] ×海公同迪尼合併 ?  -口-!
[95] ×您好朋友搶左您條仔/女 ?  t^t + /_\`
[96] ×去廁所無廁所水 ?  /0\"
[97] ×您最中意既明星係您隔離住 ?  >w<`
[98] ×地下有1000蚊?   *口*
[99] ×依個100問作得好吾好 ?  0K喇;D 
[100] ×想吾想作者再作過 ?  想哇x)

點點好友名;) 拾 人;D:( 吾想做算; 吾迫您; 不過系好朋友就要做!v! 嘩哈哈~)
p.s[點反點俾你個人都0k呀 ;D"]
1;)  jonathen   2;)  陳kai   3;)  ming  4;) louisa`  5;)  Bobo`  
6;)  wing  7;)  Ck姐`  8;)  倩兒-,-`   9;)  嘉慧`  10;)  啊珊           -11;) 要既就拎;)
 
 
 
 
[睇反上面既Number唷` ;)]
> > > 1-(4號認識6號嗎):  佢地係死黨喎
 > > > 2-(9號是男還是女): 唔男唔女 講笑 係女
> > > 3-(2號的興趣是): 玩人 

> > > 5-(7號的姓氏):  鄭
> > > 6-(10號的人緣好嗎): 好
                      > > > 7-(5號有人追嗎): 有掛                        

                      > > > 8-(承上2號呢): 有掛                                                                        

>> > 9-(6號喜歡的顏色是): 白色
> > > 10-(5號和3號是朋友嗎): 又係死黨喎
> > > 11-(3號的生日):1月11日
> > > 12-(7號讀哪兒): cneccc
> > > 13-(你怎麼認識10號的):1b班
> > > 14-(你離3號的生日差幾個月): 1個月only
> > > 15-(你和8號有出去玩過麼): 出過啦
> > > 16-(你喜歡和2號聊天麼):好鐘意
> > > 17-(你喜歡和5號在一起嗎): ok  ge
> > > 18-(你覺得10號人怎麼樣): 好nice
> > > 19-(你覺得6號人怎麼樣): 好玩得
> > > 20-(你愛9號嗎): 唔知呢

[101] ×k.0 了,, 同我講閉閉喇^v^!   拜拜*0*`

p.s. 啊wing同ck都點左我做






訪客留言 (返回 Mark_218 的日誌)


oste253 於 2009-08-21 05:44 PM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



oste253 於 2009-08-21 05:44 PM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yyfong 於 2009-08-18 11:39 PM 發表:
吾多想做100問../[]\"
不過比面你我做`.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔想做啊
 唔緊要啦
 ^^
 等你想做再做
 無所謂啦
Posted at 2009-08-20 12:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



louisa112 於 2009-08-14 11:05 PM 發表:
做完點?!
好詳細喎))
CoMmEnT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 做完覺得好煩
 冇咩必要
 我都唔會做
Posted at 2009-08-15 12:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sabrina4201 於 2009-08-14 11:50 AM 發表:
c0mment`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你的comment
Posted at 2009-08-15 12:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Daisy2031 於 2009-08-14 10:32 AM 發表:
吾男吾女 -_-+
c[]Mm3n+`:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 講下笑啫
 唔好嬲
 
 多謝你的comment
Posted at 2009-08-15 12:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suethangwong 於 2009-08-14 09:59 AM 發表:
CoMMenT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
 多謝你的comment
Posted at 2009-08-15 12:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



oste253 於 2009-08-14 12:08 AM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
 多謝你的comment
Posted at 2009-08-15 12:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]