MARK CHOW'S DIARY
Mark_218
暱稱: Mark
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
328 陳kai生日
Exam Week
X's holiday
多姿多采的活動
無聊的七一
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 446
今日人氣: 2
累積人氣: 4751
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


9月初的感受 分類: 未分類

9月1日

每一年的9月1日我都好期待,

期待可以識到一班新的朋友。

今年我都唔例外,

我興奮地番到2b班房,

睇下自己d新同學。

唉!睇到一半,

己經冇眼睇啦,

你明咩事啦。^_^

今年的同學同上年有好大分別,

無論係外表or性格。

d男仔的性格同我完我都唔啱ge,

唔開心!!!!!!!!!!!!!!

但我都會試下同佢地傾,

應該可以做到普通朋友ge。

我地上到班房,

就係度傾計啦。

我地roll call 差唔多係最遲果班,

好樣衰..........

之後,

我地番班房,

d老師同d高form的去左hall,

我地係度狂傾計。

之後,

到我地入hall,

冇咩特別。

入完hall就番班房,

又係冇特別。

放左學,

同左陳kai、jimmy、jonathen一齊去左jonathen屋企(jonathen唔係好想我地去,^_^)

我一去到就係度玩佢部電腦。

jonathen約左小學同學,

所以我地又要走lu。

然後,

同jimmy同埋兩個小學同學一齊番小學探老師。

我地間學校整到成間幼稚園咁,

但都幾靚。

探完,

同陳kai去打波。

我地1on1,

我狂抄佢,haha!

9月2日

照常番到學校。

我地roll call又係差唔多最遲果班,

nor爆...

之後,

入左hall。

入完hall,

終於選班會職員啦。

我做左靈修,

hapiiiiiiiiii。

我會做好依份工,

令更多人可以感受到主的愛。

下午,

悶到抽筋,

係度打機。

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Mark_218 的日誌)


wai19962004 於 2009-09-05 09:04 PM 發表:
cM```=]
我地班D男仔的確係怪D-,-
不過希望你同佢地相處到啦:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯
 我會努力去同佢地相處
 我會努力去融入2B
 你都要加油喎
Posted at 2009-09-06 04:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



oste253 於 2009-09-05 12:33 PM 發表:
我都覺得而家呢班冇1B甘好
d人都同1B戈d好吾同丫..
add oil~
好好同佢地相處啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯
 2B的確冇1B咁融洽
 但我相信依D係時間的問題
 我鉬信遲D
 2B一定可以變成1B咁融洽
 我會努力去同2B的同學相處
 一齊努力...
Posted at 2009-09-06 04:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



oste253 於 2009-09-05 12:32 PM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX FOR YOUR CM
Posted at 2009-09-06 04:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yyfong 於 2009-09-05 10:03 AM 發表:
+Hz喔..
我都知我實比你難識哂D人;
不過你都要努力(!)
希望F.2可以同f.1果陣1樣甘開心la:P
我會比心機架la`
你地籃球賽too=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你地班只有三個1B的人
 你要努力去識更多的人
 你要努力
 我都會努力去融入2B
 我都希望我地的F2可以好似F1咁開心
 我會比心鐖
 我地一齊努力啦...
Posted at 2009-09-06 04:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sabrina4201 於 2009-09-04 02:51 PM 發表:
c0mment`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX FOR YOUR CM
Posted at 2009-09-05 12:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing_law 於 2009-09-03 05:07 PM 發表:
媽咪,我都覺得你冇以前咁開心...
雖然呢班唔及1B好
但係,希望你都會Enjoy la
+0il Ar supp0rt U :p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯
 我會努力去enjoy依一班
 你都要加油啊
Posted at 2009-09-05 12:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



suethangwong 於 2009-09-03 05:07 PM 發表:
CoMMenT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx for your cm
Posted at 2009-09-05 12:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]