9月1日
每一年的9月1日我都好期待,
期待可以識到一班新的朋友。
今年我都唔例外,
我興奮地番到2b班房,
睇下自己d新同學。
唉!睇到一半,
己經冇眼睇啦,
你明咩事啦。^_^
今年的同學同上年有好大分別,
無論係外表or性格。
d男仔的性格同我完我都唔啱ge,
唔開心!!!!!!!!!!!!!!
但我都會試下同佢地傾,
應該可以做到普通朋友ge。
我地上到班房,
就係度傾計啦。
我地roll call 差唔多係最遲果班,
好樣衰..........
之後,
我地番班房,
d老師同d高form的去左hall,
我地係度狂傾計。
之後,
到我地入hall,
冇咩特別。
入完hall就番班房,
又係冇特別。
放左學,
同左陳kai、jimmy、jonathen一齊去左jonathen屋企(jonathen唔係好想我地去,^_^)
我一去到就係度玩佢部電腦。
jonathen約左小學同學,
所以我地又要走lu。
然後,
同jimmy同埋兩個小學同學一齊番小學探老師。
我地間學校整到成間幼稚園咁,
但都幾靚。
探完,
同陳kai去打波。
我地1on1,
我狂抄佢,haha!
9月2日
照常番到學校。
我地roll call又係差唔多最遲果班,
nor爆...
之後,
入左hall。
入完hall,
終於選班會職員啦。
我做左靈修,
hapiiiiiiiiii。
我會做好依份工,
令更多人可以感受到主的愛。
下午,
悶到抽筋,
係度打機。
|