朝早7:30起身><跟住阿爸打電話比我叫我落葵芳整d野,一定要落去><好無奈咁就落左去!!一直整一直整,整到8點幾先走得,跟住趕返學校@@返到學校果陣8點半。要英文小測@@上返去測...5識!!上堂好悶成班男仔要監管><要5點至放得學,唉....放左學去打波!!去左西村打!!打到1點幾....但係有d時間係係到傾計@@返到屋企2點@@跟住眼訓就訓左!!