係今日..我知道有一個人唔想比我知o既野...係咩?我唔會講架...(無奈呀哩)...但係唔係一件好事..
我係系other 人到聽番黎o既..
知一點...好過知道晒...我就同other人講...plz 唔好再同佢講野啦..我唔想再知佢點think我呀...
我無啦啦講呢d字出黎..咁other人就話:好啦...唔同佢講啦..
呢件事我唔係想講d咩..我只係用黎講下..because無野好打..唔好誤會呀!!