2009 年 8 月 7 日  星期五   晴天


分班/口\ 分類: 未分類

唉-,-

部電腦終於壞左- -

我依家係cck屋企霸住佢部電腦xD

********

琴日知道左分班-_-

唉`

雖然冇同xyz一班;;

不過要同人妖同死人頭一班囉/口\

而且冇fd同我一班丫-3-

好唔開心囉;-3-

現在的我好需要朋友的安慰/3\

唉-,-勁dn-口-

 

唉-_-






訪客留言 (返回 MeanChan2 的日誌)


n402640384 於 2009-08-09 07:32 PM 發表:
我正想搵你= =..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ckck3161571 於 2009-08-07 11:41 PM 發表:
我來安慰你.
阿薯同你都係咁- * -
曾老太話cck轉左黎仲同我地一班- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





MeanChan2
暱稱: MeanChan2
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
n年打一次的blog;`
SPORT DAY;)
黑色星期5?!
WORKWORKWORK\口/
2010-02-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 217
今日人氣: 9
累積人氣: 1404