唉-,-
部電腦終於壞左- -
我依家係cck屋企霸住佢部電腦xD
********
琴日知道左分班-_-
唉`
雖然冇同xyz一班;;
不過要同人妖同死人頭一班囉/口\
而且冇fd同我一班丫-3-
好唔開心囉;-3-
現在的我好需要朋友的安慰/3\
唉-,-勁dn-口-
唉-_-