2010 年 2 月 21 日  星期日   晴天


2010-02-21 分類: 未分類

唉-__________-

聽日又要早起身喇/口\

俾多1個星期我..就算3日都已經夠架喇-/\-

1日都好喇-.-俾我訓夠先....

唉....我唔想返去日日趕功課既日子..............

依個假期都冇好好咁訓過-_-日日都走去拜年0rz

我唔制丫=/\=我仲未訓夠呀>_<

開電腦又冇野做喎-.-放假竟然仲少人on`

msn最想佢on果個唔on`=_=

最想佢add果個又唔add喎`咩事

 

琴日學小提琴;呀SIR竟然俾利是我=0=!!!!!!!!!

O哂咀;仲要係廿蚊-_-

估唔到佢咁闊佬=.=

哇;個個學生都派;咁要幾多錢-_-?((可能得我有xdxdxdxdxdxdxd)

 

今日曉芬姨姨佢地嚟拜年~________________~

蛋蛋高↑∼∼∼∼左勁多-_-勁痴線=0=

食飯果時;

果個xyz呀叔唔知咩事指住我同蛋蛋係度講

[你又鐘意佢;佢又鐘意你呀?]

哇我差d噴飯=.=

原來佢係講

[你讀中2;佢又係中2呀?]

勁無奈囉-_-講野唔清唔楚-.-死得人架嘛0rz

之後佢狂搞爛gag;

咁我屋企有個暖爐喇;佢以為係收音機囉0rz!!!!

我笑左好耐xdxdxd

佢其他爛gag我就唔記得喇;總之佢勁搞笑

估唔到咁快又1年-0-!

曉芬姨姨係咁叫我同蛋蛋[交流]下-_____-

你想我同佢講d乜=.=

總之對住蛋蛋周身唔自在0rz

可能以前細個果時玩得太過fd;依家大個左反而好尷尬-x-

如果佢係女仔我諗我會多野講d xdxdxd

哈哈`

哎呀頭痛添-.-

可能今日太早起身=.=((其實唔算早0rz

11點幾俾呀媽叫醒執屋-,-

不過我琴晚訓唔著呀-.-

3點幾仲眼光光;等到天光先訓-.-

 

 

琴晚煲完求婚大作戰xp

最憎d結局冇頭冇尾 留返俾觀眾自己諗果d呢;

最憎尼d結局架喇-_-

不過山下智久真係好型xdxdxdxdxd

雖然比唔上金範 金賢重同鄭義哲x)

呀係~鄭義哲係琴日先知佢真人叫咩名xd

 

背景音樂聽下好唔好聽xdxd

山下智久唱架*v*






訪客留言 (返回 MeanChan2 的日誌)


chokiuchan 於 2010-02-25 11:36 PM 發表:
睇到xyz呀叔個part都巳經笑

話說我好耐冇update過
一up好多野要打!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jennie1996 於 2010-02-25 03:54 PM 發表:
comment;
WAHAHAHA
SO MANY HANDSOME GUY
I LUV *v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CaRoLchan55 於 2010-02-21 06:41 PM 發表:
CommEnt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nsw1212 於 2010-02-21 05:19 PM 發表:
cm:)`
聽日又番學/___\`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





MeanChan2
暱稱: MeanChan2
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
n年打一次的blog;`
SPORT DAY;)
黑色星期5?!
WORKWORKWORK\口/
2010-02-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 217
今日人氣: 1
累積人氣: 1384