唉-__________-
聽日又要早起身喇/口\
俾多1個星期我..就算3日都已經夠架喇-/\-
1日都好喇-.-俾我訓夠先....
唉....我唔想返去日日趕功課既日子..............
依個假期都冇好好咁訓過-_-日日都走去拜年0rz
我唔制丫=/\=我仲未訓夠呀>_<
開電腦又冇野做喎-.-放假竟然仲少人on`
msn最想佢on果個唔on`=_=
最想佢add果個又唔add喎`咩事
琴日學小提琴;呀SIR竟然俾利是我=0=!!!!!!!!!
O哂咀;仲要係廿蚊-_-
估唔到佢咁闊佬=.=
哇;個個學生都派;咁要幾多錢-_-?((可能得我有xdxdxdxdxdxdxd)
今日曉芬姨姨佢地嚟拜年~________________~
蛋蛋高↑∼∼∼∼左勁多-_-勁痴線=0=
食飯果時;
果個xyz呀叔唔知咩事指住我同蛋蛋係度講
[你又鐘意佢;佢又鐘意你呀?]
哇我差d噴飯=.=
原來佢係講
[你讀中2;佢又係中2呀?]
勁無奈囉-_-講野唔清唔楚-.-死得人架嘛0rz
之後佢狂搞爛gag;
咁我屋企有個暖爐喇;佢以為係收音機囉0rz!!!!
我笑左好耐xdxdxd
佢其他爛gag我就唔記得喇;總之佢勁搞笑
估唔到咁快又1年-0-!
曉芬姨姨係咁叫我同蛋蛋[交流]下-_____-
你想我同佢講d乜=.=
總之對住蛋蛋周身唔自在0rz
可能以前細個果時玩得太過fd;依家大個左反而好尷尬-x-
如果佢係女仔我諗我會多野講d xdxdxd
哈哈`
哎呀頭痛添-.-
可能今日太早起身=.=((其實唔算早0rz
11點幾俾呀媽叫醒執屋-,-
不過我琴晚訓唔著呀-.-
3點幾仲眼光光;等到天光先訓-.-
琴晚煲完求婚大作戰xp
最憎d結局冇頭冇尾 留返俾觀眾自己諗果d呢;
最憎尼d結局架喇-_-
不過山下智久真係好型xdxdxdxdxd
雖然比唔上金範 金賢重同鄭義哲x)
呀係~鄭義哲係琴日先知佢真人叫咩名xd
背景音樂聽下好唔好聽xdxd
山下智久唱架*v*
|