首先`祝王愷盈生日快樂;D
有幾日冇玩過電腦喇t^t
因為家姐要「溫書」`霸住左0rz`
琴日打風停課實在太好=v=
多左一日bonus的假期~_~
唔洗上PE堂`呵呵;D
巨爵我太愛你喇~~ xD
依家返學要帶口罩`
好救命囉-_____-
焗到痴線-3-
之後書慧姐姐冇返2日`
2日都係我收簿派簿/ ^ \((actually日日都係我做囉d野-3-
唉-_________-`
今日DT整個筆桶落電腦度`
好快就搞掂- -
冇辦法`我果個實在太過簡單.........
聖誕卡都岩岩畫好了v3v`
畫得好樣衰- -
遲d又要畫和平poster=,=
真係攞嚟搞`=_=
今日出去食飯落超大雨呀~~~~~~~~
王愷盈同maggie2個一齊迫埋落王愷盈把綠色單人遮度;;
之後搞到每人都濕左半邊身xD`我自己一個一把遮`咩事都冇丫;;哈哈
um....依家d電視愈來愈唔好睇丫`=0=
|