唉-_-
今日勁白痴囉!!=,=
體溫表寫左係10月1果度=__=
搞到要記名\口/
PE`;要做手倒立`
F1做拱橋`好想走過去混吉囉- -
至少我上年做拱橋俾老師讚架v3v xD
講返倒立`
當我踢到上去果時冇人扶住我w0r`
之後我失平衡跌左落去- -"
塊毯又整得太後`我成個人撻左落地下度囉痴線=_=
條腰仲好似整瘀左-_-
唉-3-"
今日lunch落去食`
發現我同永易姐姐(=p)真係好有緣~_~
今日見到佢好多次`=0=
哎- -
好多野要溫呀..
星期1要eng dictation`IS quiz`仲有中史小測-3-
英文dict唔係問題既`因為只係默`vocabulary- -
但IS我就發現有好多問題囉- -
唔知係咪個老師既問題喇`上佢堂係聽唔明佢up乜架囉
有好多EXPERIMENT都唔明係講乜囉-_-`((之前ms law教就唔會有尼個問題!
係之前校長嚟睇堂專心左;不過果d mealworms真係好核突=口=
仲有中史`
對於我尼d中史白痴`
真係會溫到痴線架-_-
|