2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


「中秋佳節;人月兩團圓」 分類: 未分類

今日就係中秋節喇=v=

一朝早起身電視就岩岩好做緊家好月圓-_-

做到紅姨同jo飽佢地打官師喇=,=

 

之後3點就去學小提琴`

之前部小提琴俾我撞到走左音=_=

所以呀sir搞左好耐xp`

嗯`

呀sir今日好nice呀-0-

其實呀sir不嬲都好好人`

只係我太cool`搞到佢唔好意思自己係度講咁多野xD`

 

 

呀-___-

岩岩睇返小學畢業HODY佢地整既powerpoint`

真係有好大的感觸`

我發現有好多相都有我個樣係度xD`

實在好掛住6B`

好掛住大佬(um`尼個名n年出現過- -),思樂冰;堅哥`「肥仔家榮」`盧盧`mattew((想睇下佢係咪仲係咁矮xD)`古仔`hody`淇鍁`張+ho`呆仔`涼至康``呂呂`MINGMING-V-`仲有唔知係邊個既張景嵐xD`

↑正在企圖打哂全班d名xD`

丫- -係w0r`

冇幾耐之前又見到陳X亮-,-

佢望我眼我望佢眼`

2個都冇打算主動嗌對方`處於極度尷尬的狀態`=_=

仲有`前幾日上返lst校網刮下牙牙以前d相`

哇`真係同依家差好遠`勁細個囉個樣- -

 

 

好悶哩`;-_-

 

祝大家有個愉快的中秋=v=






訪客留言 (返回 MeanChan2 的日誌)


n402640384 於 2009-10-05 07:36 PM 發表:
哈哈哈哈哈
雖然我睇過1次家好月圓
不過而家食飯果陣都有睇
係now果度有重播
仲有14歲的媽媽
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈`我都有得睇14歲媽媽-v-
Posted at 2009-10-06 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SwlLinG 於 2009-10-04 10:11 AM 發表:
其實你係邊個-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-_-你估下`
Posted at 2009-10-04 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chokiuchan 於 2009-10-03 10:59 PM 發表:
個人除最後那位都好掛住的/3\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈`你更係唔洗掛住佢`
佢掛住你咪得囉xD
Posted at 2009-10-03 11:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





MeanChan2
暱稱: MeanChan2
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
n年打一次的blog;`
SPORT DAY;)
黑色星期5?!
WORKWORKWORK\口/
2010-02-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 217
今日人氣: 1
累積人氣: 1391