2009 年 10 月 24 日  星期六   晴天


FTT前的第4日` 分類: 未分類

琴日去姑姐度學畫;

學費人地千幾;哇- -我先300-_-v

不過真係悶到嘔;又眼訓w0r`

返到屋企已經6點;

一合埋眼就訓到夜晚12點幾-___-

之後食完飯做左陣maths又走去訓-,-

今朝又係12點先起身-3-

3點去學琴`

呀sir今日件3好型xD`

跟住呀sir冇喇喇同我講話果首咩快樂的farmer係今年既考試歌- -

唔怪得捉得我咁嚴- -

跟住佢又問我想幾時考試-,-((第3次喇- -

不過講真;我仲未想考試住-_-

唔係唔想既`係覺得自己仲未有能力去應付=,=

而且考完試;學費要收貴好多-0-

嗯;所以咪搞住.遲d先算`

 

好多功課- -

IH report仲未做- -

仲有ERS- -

哎-     -

我好似有dd作感冒-,-

頭暈呀暈呀-        -

喉嚨好乾- -

我地班已經變左疫區-_-

人妖咳都唔帶口罩囉食屎-,-

勁乞人憎`

 

差d唔記得左講-,-

今日返屋企果陣- -

見到有條友雀屎頭;之後勁似alex- -

不過佢望都冇望我一眼=/\=

我諗應該唔係佢掛- -

如果係既話;個頭就超唔襯佢囉`- -






訪客留言 (返回 MeanChan2 的日誌)


fionahsu 於 2009-10-24 06:54 PM 發表:
CM=]
FTT加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SwlLinG 於 2009-10-24 06:31 PM 發表:
cmcm;]
我都好眼訓-_-
勁多功課未做@__@
死人弱智皓係度傳播病毒>口
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





MeanChan2
暱稱: MeanChan2
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
n年打一次的blog;`
SPORT DAY;)
黑色星期5?!
WORKWORKWORK\口/
2010-02-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 217
今日人氣: 3
累積人氣: 1386