2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


2009-10-30 分類: 未分類

首先在此祝如如生日大快樂=v=

仲有呀薯SURPER hapi birthday ;)

禮物後補`-3-

 

FTT`

琴日考中文`

好彩不太難-_-v

張枱有人寫左個「(笑)+努力」俾我-v-

好想知道係邊個寫上去x )


***

今日IH死得好慘丫-,-

地圖果d全部唔識=3=

果一剎那個腦空哂- -

d數唔記得哂點計..

唉-     -

錯咁多 肥硬喇肥仔- -

跟住考英文`

好過IH好多;

至少我識哂;除左hallween果part唔肯定-3-

***

下星期就考CH同IS仲有MATHS喇`-0-

maths我唔驚-,-反而擔心IS- -

上IS冇專心架我- -

今次死喇死喇實死喇-      -

2E`群眾壓力好大-,-

個個包哂第1- -痴線架=,=

嗱`

小白兔IS第1`

maggie就中文`

sally中史同全級都係第1-,-

之後其他就唔記得..

講真- -我真係唔覺我有邊科係特別好

好似樣樣都係咁差-,-

我今日搵中史筆記果時`

睇到以前d IH quiz,,次次都個位數耶-,-

係後尾先好返d`同會攞滿分

不過算喇-,-反正我之前冇溫書架嘛`差唔多架喇;55`~_~

相比之下中文算最好囉- -都算既- -

 

唔理之前點喇- -

總之FTT要繼續努力;唔好俾光陰妄過`.\-/.






訪客留言 (返回 MeanChan2 的日誌)


n402640384 於 2009-11-01 11:53 AM 發表:
向目標100名內進發![]!
謝謝-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-V-`
Posted at 2009-11-01 10:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siukwan1102 於 2009-10-30 09:47 PM 發表:
cOmMeNt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ=v=
Posted at 2009-11-03 12:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chokiuchan 於 2009-10-30 06:53 PM 發表:
對!halloween個part難= =
hapi birthday to yu`!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯-v-
Posted at 2009-11-03 12:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





MeanChan2
暱稱: MeanChan2
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
n年打一次的blog;`
SPORT DAY;)
黑色星期5?!
WORKWORKWORK\口/
2010-02-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 217
今日人氣: 6
累積人氣: 1389