2009 年 11 月 2 日 星期一  |
| 2009-11-02 |
分類: 未分類 |
最後1日;;仲有1日咋\口/
聽日考埋中史就KOED`!
不過可惜-,-我依家仲未溫好/口\
唉-,-好多野要記丫-3-
隋同5代10國果度冇溫過- -
我諗應該唔會出好多掛..
最多都係問下填充同問答姐-,-
今日見到孖仔=v=
已經分唔出邊個係大孖邊個係細孖喇orz`
原來佢地讀何中`
佢地好似已經唔認得我-2-
以前的事已成過去`不必再介懷吧`
um- -詳細情況明天再說- -
還是先溫書好了-3-
|
網主回覆
學你姐-_-`
咁夜仲唔訓- - Posted at 2009-11-03 11:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|