今日返學只係上得2堂-_-
仲要係英文orz
ms lee又唔返`
實習老師教悶到爆炸`
佢d英文發音賴係標準咁`
完全聽唔明佢up乜 orz
放左學之後又要去練習`
練左差唔多成個鐘`
返到屋企開電腦食飯訓教x)
跟住2點又要返去表演`
等左2個幾鐘-,-
係課室入面仲要熱到死`
後尾joeleung攞野飲同d西餅嚟`
個個仆哂出去搶-_-
跟住飲完盒野勁飽`
最記得俾xxx罵我地嘈
「我都話過你地架喇!唔好以為你地好細聲!果邊聽你地好嘈架!」
ps;;↑佢先前冇話我地囉-,-
臨出場果幾分鐘玩hamburger玩到high哂-,-
上到台淆底淆到腳震震-_-
musictang係咁叫我地大聲d`=,=
1開口唱已經見到班大學生係度笑=_=
咩事丫佢地-,-你地唱得好好咩`笑笑笑;笑屁丫`
之後駱駿2勁突出-v-
未上到台已經見到佢-_-
唱完歌就即撇`sss;;
***`
返到屋企就練琴`
音樂試已經決定唔唱歌仔`((要拉琴仔=v=
但又揀唔到歌-_-''
之前d歌已經生疏哂=,=
有排練- -"
***
lady gaga真的很帥t3t`(向來只愛帥的`xd
搵唔到首lady gaga boom boom boom -/\-
講起帥;突然想起`SuperJunior`;;
sorry sorry再次浮現;
也突然想起了;;;;alex`
變緊魔術的佢真係好帥喔t3t`
但點都唔夠微笑!ng的CHAK們x)
|