2009 年 12 月 8 日  星期二   晴天


2009-12-08 分類: 未分類

好耐冇打blog lu~_~

等我講返之前d野喇`

上個禮拜捱得勁辛苦`

最記得星期5`

簡直係死頂囉-,-

星期4已經撐得好攰`

星期5放學仲要學畫畫`

已經唔知打左幾多個喊勞`

差d訓著-,-

****

星期日去左表哥婚禮`

由朝早9點去到夜晚

全程頭痛- -勁痴線`

近排真係好多婚禮~~~`=,=

****

今日影班相~_~

ENG堂去影`

可惜拖唔得幾耐-,-好快就影完囉-,-

依家已經冇人會聽實習老師講野-_-

****

今日lunch返嚟`

聽到播lady gag d歌丫-v-

勁好聽.3.

***

今日唔知咩堂果時`

同PHILIP玩過5關`同埋烏龜烏龜跳((近排勁鐘意同人玩烏龜烏龜跳x)

之後唔知講起d咩;

俾我知道佢竟然仲唔識寫我個名-,-

佢同我坐左1個禮拜喇-,-

勁hurt囉-,-太過分喇佢

***

***

***

***

[JUSTFORFDS=]]

我冇諗過佢會冇喇喇提起牙牙-3-

對牙牙果份情好似淡左-_-

始終佢鐘意既都係森林`t_t

我要告訴自己:「不可以哭.」
因為我還有機會`






訪客留言 (返回 MeanChan2 的日誌)


chokiuchan 於 2009-12-09 07:17 PM 發表:
我玩得既梗係好玩啦xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chokiuchan 於 2009-12-08 11:18 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-12-09 07:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chokiuchan 於 2009-12-08 11:07 PM 發表:
係我玩先嫁朋友-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈`但真係勁好玩=v=
Posted at 2009-12-09 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nsw1212 於 2009-12-08 07:02 PM 發表:
cM=]`
影班相影得太快.\/.

慧;`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈;係呀
Posted at 2009-12-08 07:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



climbd11294 於 2009-12-08 06:59 PM 發表:
cM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2009-12-08 07:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





MeanChan2
暱稱: MeanChan2
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
n年打一次的blog;`
SPORT DAY;)
黑色星期5?!
WORKWORKWORK\口/
2010-02-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 217
今日人氣: 2
累積人氣: 1374