2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


OLE` 分類: 未分類

今日凍到痴線呀=_______=

*****

中文堂要演講-______-

張評分表未寫完已經到第2個囉=_=

好彩最後都唔到我-_-v

***

今日OLE;;

每堂只係上半粒鐘真係超正-_-v

OLE我地要去N603-,-行6層樓梯囉痴線-_-

上年又係要行勁多層=,=

上到去要自己擔凳- -

見到MISS CHEUNG果組傾到好開心-_-

不過香振強都冇想像中咁差~_~

放左學之後要考ORAL;等左N咁耐-.-

冇乜點講到野=,=

實好低分喇=/\=

後尾MISS LEE走左去;個個都係度通水囉= =

太過分= =

4點9先返屋企;;

返到去5點幾喇-0-

仲未買到聖誕卡丫=_=

琴日發夢見到misss孔;

原來我仍然係咁掛住佢`

回憶總是美麗的`miss孔可能已經俾我美化左xd

或者佢依家已經唔記得邊個係我`~_~

****

 

 

 

 

 

 

 

好後悔;同你有共同的回憶;

依家每當我聽到依首歌;

唔知點解就會有種悲哀的感覺.

想喊又喊唔出`(算吧喇-_-我唔會為尼d野而喊囉

但偏偏就1d都唔討厭依首歌;

想del都唔捨得del;(尼下先食屎`-.-

或許;即使是傷心的回憶;但只要有你;就不想在心中刪除吧;`

好憎好憎好憎自己`






訪客留言 (返回 MeanChan2 的日誌)


CaRoLchan55 於 2009-12-19 06:45 PM 發表:
cmm=}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karen_yip716 於 2009-12-18 11:02 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ-U-
Posted at 2009-12-19 11:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ting199619 於 2009-12-18 09:45 PM 發表:
其實我地吾係好好好開心姐 -\/-
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

~_~我地都係喇.
Posted at 2009-12-19 11:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chokiuchan 於 2009-12-18 08:10 PM 發表:
通水;過分>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
Posted at 2009-12-19 11:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SwlLinG 於 2009-12-18 07:47 PM 發表:
cmcmcmcmcmcmcmcm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝-v-
Posted at 2009-12-19 11:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





MeanChan2
暱稱: MeanChan2
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
n年打一次的blog;`
SPORT DAY;)
黑色星期5?!
WORKWORKWORK\口/
2010-02-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 217
今日人氣: 2
累積人氣: 1397