MY SEC0NdARY SCh00l L!fE(HKTLC)
MeiLinG1020
暱稱: Me!♠那小提琴.奏着傷感的月光悲鳴曲♠L!nG
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
9/7
8/7
18/6~7/7
*忙*
HappY~
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 3
今日人氣: 2
累積人氣: 295
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 7 日  星期三   晴天


18/6~7/7 鬱悶 分類: 未分類

唉.我一定係轉左死性.我竟然又打番blog喎~

話時話.我冇掂個blog幾耐呢~

屈指一數.(算命牙你!)(你理得我牙~)

...我都冇掂個blog差吾多3個禮拜lu~(/口\咁耐?!)(仲未過1個月我好都滿足架la")

就等我係18/6開始打la~

********************************************************************************************

話說佢冇去BBQ...我都幾失望下...不過算la~見番班fd都好滿足架la~

果日我地每人夾左$$40

但係我淨係食左4粒丸,2隻雞翼,1罐可樂&1杯M記新地.

唉!(食少D咪好囉...食咁多肥死你XD)

*********************************************************************************************

第二日.我比我牙媽捉住剪短左D陰/口\又柒左XD

跟住死番出去鴨脷洲番學.學小提琴

如果吾洗番學 既話

我就會即刻死去Causeway Bay行街XD

----------------------------------------------------

番到學校.Willy陳(教我地小提琴果位)竟然叫我表演果陣拉solo牙.

佢真係底入青山XD

好彩.我搵到LK陪我XD

************************************************************

時光飛逝.話咁快去到表演果日:3/7~歌聲樂韻耀真光~(洗吾洗飛得咁快...)

我同LK表演順利XD

但係.有件事都幾O MOUTH下既

就係Willy陳竟然同管弦樂團一齊表演???!

話說我坐係佢後面喎(p.s.我都係管弦樂團)

睇住個白痴拉真係好正XD

不過最正係LK叫佢做陳伯Xp

拉完之後我地係咁囉支弓黎篤佢Xp

我仲同佢同LK影左幅相tim~ (p.s.佢本來有戴眼鏡架!)************************************************************

完左個音樂會之後就日日HEA,

今日都係XD

 

 






訪客留言 (返回 MeiLinG1020 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]