唉.我一定係轉左死性.我竟然又打番blog喎~
話時話.我冇掂個blog幾耐呢~
屈指一數.(算命牙你!)(你理得我牙~)
...我都冇掂個blog差吾多3個禮拜lu~(/口\咁耐?!)(仲未過1個月我好都滿足架la")
就等我係18/6開始打la~
********************************************************************************************
話說佢冇去BBQ...我都幾失望下...不過算la~見番班fd都好滿足架la~
果日我地每人夾左$$40
但係我淨係食左4粒丸,2隻雞翼,1罐可樂&1杯M記新地.
唉!(食少D咪好囉...食咁多肥死你XD)
*********************************************************************************************
第二日.我比我牙媽捉住剪短左D陰/口\又柒左XD
跟住死番出去鴨脷洲番學.學小提琴
如果吾洗番學 既話
我就會即刻死去Causeway Bay行街XD
----------------------------------------------------
番到學校.Willy陳(教我地小提琴果位)竟然叫我表演果陣拉solo牙.
佢真係底入青山XD
好彩.我搵到LK陪我XD
************************************************************
時光飛逝.話咁快去到表演果日:3/7~歌聲樂韻耀真光~(洗吾洗飛得咁快...)
我同LK表演順利XD
但係.有件事都幾O MOUTH下既
就係Willy陳竟然同管弦樂團一齊表演???!
話說我坐係佢後面喎(p.s.我都係管弦樂團)
睇住個白痴拉真係好正XD
不過最正係LK叫佢做陳伯Xp
拉完之後我地係咁囉支弓黎篤佢Xp
我仲同佢同LK影左幅相tim~ (p.s.佢本來有戴眼鏡架!)************************************************************
完左個音樂會之後就日日HEA,
今日都係XD
|