今日ok la..
朝早7點度起身
番學..
禁啱撞到隻眼好大,,跳舞好叻果個..唔記得咗個名..記得有個字..係謠..好似係..
一路king一路番學..
冇敢悶..
有時就係楊明x,,唔識打-.-
早會..
頒獎..ok悶..
第一堂maths..
ok精神la..
第2堂eng..
mr.kung.
講手足口病la..
好多野la
等等..
P.E. 堂x2
學打排球..
好好玩^^
地理..x2
我最記得我聽到好多次「朋友」-.-
中文x2
有d覺得譚sir今日食咗dd火藥..
同平時比..惡咗dd..
放學
攀石..晶晶又參加^^
等mz lam 等咗好耐..
所以同暑暑,,b0wie,,晴晴..美亭,,ben打住排球
美亭,,ben超勁,,不我一d都唔妒忌 =3=
等到4點45度..
mz lam 先黎..
跟住..晶晶爬咗兩次就不知不覺暑走咗..T_T
其實,,係我太遲都未走..晶晶走先..應該係..
跟住我試做果個幫人地上&落,,d人好重..
我做果個bela(應該唔係敢串)..人地攀上去..一定係超安全..唔洗驚跌死..
跟住6:30度走人..
功課超多ar |