Hello~數數手指,真係成半個月冇寫日記la~真係有冇搞錯ga~now等我講番呢半個月o既野LA~
*番學方面1切正常~5使擔心~
*要同rachel講番生日快樂哦!!>3< >3<(遲大到)
*部手機.......入哂水!!!壞左!!!6040xxxx已不再是我的手機no. ><
*識左勁多fd~(不過我仲係咁鍚你地ga~>v<)
*最後,祝大家有個難忘o既中秋節~~
Bye ~^3^