朋友...,
這些年 一個人...
風也過 雨也走.,
有過淚 有過錯.,
還記得堅持甚麼..'
真愛過., 才會懂.....
會寂寞.,會回首...
終有夢.,終有你..,
在心中!!'朋友一生一起走.,
那些日子不再有.,,,,
一句話...一輩子!!'
一生情.,,一杯酒.,
朋友不曾孤單過.,一聲朋友 你會懂!!'
還有傷 還有痛.,,
還要走....還有我....
------------------------------
睇完星星同學會.,,,聽到首歌..,加埋小東東打既字..,
好感觸..,
好懷念以前返學著校服既拘束.,
以前上堂既嚴肅..,
仲有學校既校工源叔..,
話就話好清楚已經吾可以返轉頭,,,好多野都變晒.,,
但係...,仲有樣野係冇變架..,!'
冇錯啦..,就係你班野!!'
朋友!!
得閒傾下偈.,訴下苦.,
得閒飲下酒.,搖下歌.,
得閒行下街.,睇下囡.,
友情比愛情重要.,這點我很明白
只有朋友.,才可存在 在這現實生活裡...
朋友............我愛你!
|