-好懶,,,?? 吾係!" 好耐冇打日記,,,都吾記得做過D咩,,,''
-自從返左份工,,,連柯屎時間都冇,,,真係陰公豬囉,,,
-早兩日,,,十分之黑仔地,,,音響壞了,,,
-點解我甘不幸,,,
-話說,,,果日放學,,,好心車埋個同學走,,,
-佢落車果陣,,,山埋對門,,,之後............個後級就 ...
-只得背景聲,,,冇人聲,,,哎丫丫,,,碌鳩撚囉,,,
-拎左去CHECK,,,一舊水...壞左條線,,,
-好可憐好可憐,,,
-尼排返工,,,無休?無憂?!"日日返七個幾鐘頭,,,
-好在學校時間編排得不錯的,,,星期一,二,四,,返朝九放兩點,,,很美麗!!"
-後生仔,,,有得搵就好搵,,有得賺就好賺,,,做男仔,,,點都要有返個錢,,,
-慳D洗,,,少D玩,,,!!!
-聽日去買衫買鞋,,,YOYO MEN!!!"
|