| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 25 日 星期三  |
._____. / 打擊更令我堅強!"  |
分類: 未分類 |
___________嘿., 成功了!"___________
, 小強子., 淨返你咋., 吾可以衰比我地睇!"
_______________________________
- 尋晚諗左好多野.,今朝又諗左好多野.,
- 今日中午果陣 ,, 落住毛毛雨..,
- 心情開始緊張了...
- 去到學車場,,,落住雨,,,冇乜人.,,
- 見到好多熟人...
- 練到3點幾...開始考試了...
- 好緊張,,, 今日...堂姐都考車...但係...飲左 ...'
- 今日... 馮嘉豪都考車...得左 '!
- 今日...傻仔立同小白子都去學車...加油!!!"
- 今日...好開心...好滿足...
|
網主回覆
- HAHA., 我不會喝酒' Posted at 2009-03-27 09:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BG41 於 2009-03-27 05:36 AM 發表:
加油啦 屎忽鬼!
|
網主回覆
- 人加油你又加油 你懂個屁.,!" Posted at 2009-03-27 09:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你個FD''!! 於 2009-03-27 03:29 AM 發表:
他媽的 帥喔!!'' 第一次用CM尼個潮語!!'' 遲下車返我''
|
網主回覆
- 死傻仔.,!"
- 你行出馬路米車你囉 Posted at 2009-03-27 09:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MING FONG哥哥,.很久沒見了 你好嗎,,.xd,.努力讀大學牙,.加我好友na,.
|
網主回覆
HAHA., 馬琪搖 
加左啦.,!"
比心機讀書牙你!!!" Posted at 2009-03-27 01:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kasma 於 2009-03-26 09:47 AM 發表:
=.= 無形中 比左壓力我 . 恭喜你拉_PASS左,多左野講啵 ^^ BLESS FOR ME ! MY GOD !!!!
|
網主回覆
哈哈., 多D去練啦!"
成長既階段., 一定要PASS!.,
吾可以止步架!!!'
加油啦柒頭.,
GOD BLESS U., Posted at 2009-03-27 01:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
燊 於 2009-03-26 12:56 AM 發表:
真係好登你高興,,我自己都為你開心!! 由第一個Sem目弟住你fail,,,到e+第二個sem目弟住你pass!! 恭喜曬^^~,,希望我可以一take pass la,,,,
|
網主回覆
仲有十幾日就到你啦 小燊燊 加油!" Posted at 2009-03-27 01:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|