- 打日記拉打日記拉!!!"
星期五晚..,佳佳豬生日.,果日!生日快樂'! -
去左飲酒.,,之後過左去牛仔果度., 比肥黑隊左幾杯,,
之後返佳佳度,,,飲到迷迷地.,!"吾知幾點走左.,
之後落左去,,,迷迷下甘,,,朝早七點走人.,,返歸,,,買埋早餐比2隻野食,,,
訓教!!".........
三點幾起左身,,,個頭痛到爆炸,,,之後去左同學度,,,做報告,,,得佢地講,,,我響度呆,,, ''
四點幾去到,,,食埋個面,,,搞埋份報告,,,五點幾搞掂完,,,
沖返屋企,,,諗住同你隻死野傾計,,,點知你又吾得閒,,又吾應我,!!吃大便 !!'
之後滾返去返工,,,收十一點,,,哇,,,個人呆到爆,,,
返去搞埋報告個PPT,,,,三點幾四點完成,,好,,,搵周公傾計去,,,解放的
-第二朝.星期日...........十一點幾醒左,,,
學校要選科,,,選左成個幾鐘都未搞掂,,,草泥馬戈壁,,,垃圾系統,,,!!!"
搞到下就兩點幾,,,冇覺好訓,..
三點幾又返工囉,,,, 今日MOTHER's DAY..,
人如潮湧,,,多人到.......五點幾開始忙到十點 OTZ....無驚無險又到十一點,,,
收工拉!!!' 返歸,,, 再出去車老母收工,,,完畢,,,!"
而家本王要沐浴拉., 痴立立,,吾舒服,,.!"
___瘋___ 說:
出去拉 返黎你走左既話以後都見我吾到架拉!!!!
好!!!'你都走.,!!!"哼.,!!!"
|