2009-5-27-星期三' 好似考ECON.,
2009-5-28-星期四' 吾記得搞過D咩
2009-5-29-星期五'
11點幾 同FD出左去食野,,,12點幾牙基打黎,,,問有乜搞??''
2009-5-30-星期六'
之後3丁友落左女神坐,,,飲完同基仔落左陣D3..,返HM'' 第二朝 中午一點起左起溫習OTZ,,
溫牙溫牙,,,尋日吾努力,,,今日徒傷悲,,,體會到了...
溫到六點,,,搵埋OSCAR,TONY,,,返學,,,
七點鐘開始考,,,媽的!!!" 七點半做完份卷... 七點九先比交巻.,,
交完閃人,,,返HM..,好攰,,,之後諗住去打波... 去到坐左陣就走左囉,,,
之後幫菜菜溫數'' 你真係好柒蠢 好蠢 好蠢...吾知你點升班的
溫到點半返HM., 個FD打黎話有場,,, 有好多囡囡 =)
但果陣...我已經腳仔軟到就黎扑街 ...
覆返佢...下次先,,,THEN就訓教去了,,,
2009-5-31-星期日!"
今朝起身,,,整個飯食,,,食到一半,,,比個FD叫左出去搞野,,,
返返黎 牙爸話衰B偷食左我半個飯 ''衰狗''
-TODAY.,,成日坐左係度 話甘快就九點半...
明天溫習中文..,後日考試-
淨返兩科...加油!!!"
|