-2009-6-30'
0000 msn .,
0300 落街買左"脆辣雞腿包" 真係忍左幾日,. 終於食到你!" .,,
0330 食完野 睇緊電視,,點知有2隻野飛飛下 初頭以為飛蛾,,冇理到
之後佢地埋站,,, 曱甴.,我 !!!!"
拎起隻拖鞋 追捕 !!!"
拍!" first hit., 再拍.,! second hit., BINGO ! WONDERFUL!!"
0430 訓教,,,上床冇幾耐,,,聽到門口有聲,,, '' 丫哥明明收六點 做乜會有聲?!" 過多冇耐 個肥死開門入黎,,,
WHAT DID U DO?!!" 肥仔很理直氣壯地說: EARLY OUT.,
我吊你,,,! 今個月狂EARLY OUT 等比人炒吧!!!"
冇理佢 繼續訓,,,
0630 比老豆老母起身返工嘈醒左,,,肥仔女友又係到,,,佢地四條友係到CHAT.,,仲要係間房度...
MY GOD!!!" 大佬 你地知吾知我訓緊教?!" 矇矓地講左聲: 米嘈啦...就繼續訓.....
1140 校左鬧鐘,,,諗身約左今日十二點半係碼頭等 但係佢打黎話要1點,,之後上左陣網,,,
1240 出門口,,,起程去搶糧!" 去到港澳碼頭,,,老細仲未到,,,等左陣
1300 見佢出黎,,,西裝骨骨 很帥氣的!!"
之後佢比左張支票我 話計左十三日半架啦... 哈哈 多謝丫!!"
收尾睇返 之前佢話 HK450 / Day., 原來佢比左 HK 500 / Day 比我 哈哈 開心到飛起,,,
1330 返去YAMAHA總行度,,,換機油,,,個師傅話: 你後軚食左粒釘 ''
哎 早排先食左粒 補完冇耐 又黎多粒...你娘!!!"
1400 搞掂返屋企 買左個飯,,, 食完出去 入張支票,,,之後拎埋錢,,,再返歸!!"
返去幫個肥仔入咪標..,之後買左支可樂...第一啖...做乜吾同左味既 
睇真D...,,, 原來拎錯左 拎左支香草味 ,,,
1630 叫醒左個肥仔,,,同我去科大搞張拍車證..,
佢又要去民署拎 護照,,, 順便叫佢拎埋架車張登記摺.,,
1730 完事後五點半,,,去科大,,,搞左陣 交埋錢 回歸澳門.,,
1800 返到屋企,,,準備出去吃飯,,, ((政府三舊水果餐))
1900 去到,,,冇乜人 果個野話8點先開始,,,草泥馬,,,
2000 D餸真係...你娘卡好!!!''我買盒十幾蚊飯盒都正過你!!!"
每人派左200蚊超市現金券,,,
2100 食完睇完表演走人,,,肥仔去拎車,,,我跟老豆老母出去等佢,,,
2130 回到家了!!!" 娘的訓了 爹的也訓了!!!"
我的日誌也打完了!!!'
留下回覆才好關閉此網頁 謝謝!
|