好耐無打過QZ.
2月2號..我同左一個女仔一齊.
2月17號..我同佢分開左.
我好愛佢..雖然只係短短15日.
但係我真係好中意佢.
琴晚我喊到豬頭咁..好辛苦好辛苦.
當我諗返起同佢一齊既時間..個心就會拿住,好辛苦
我好想你返離我身邊呀周曼棋...可唔可以唔好走呀你!?