前日出去打波. 打機好開心,雖然贏得好小,, 但開心係最緊要.. 但點知.. 番到屋企先知....
自己發燒!!!
shit!!!! 終於果日..夜上都係出左去.. 番到家都病到痴膠花咁.. 直到琴日..訓醒 上唔倒網!!!! shit!!!! 個天要同我作對. 好,算你狠,我投降.. 咁就.. 比我訓左16個中啦~ 好滿足-3-
期待下星期~~~~