今日一大清早就起身,洗頭同沖埋涼涼!!
因為下晝要去中港城幫手賣糖糖,今次係我第一次做義工。之後先去F.K搵埋
姗姗,肥仔賢,黃俊祺一起去西九龍食sushi,超好食,yummy!食食下肥仔賢
佢地話去打機wo,我同姗姗就繼續食,食到1:30就去搵返佢地,搭的去中港城
去到見到甜甜佢地仲係度買緊,甜甜賣左40幾包,好勁呀!唔知我又可以賣到
幾大呢!?等左一陣,佢地走左,就到我地賣la~~賣左一陣終於俾我賣出第一
包,超開心!賣賣下,覺得都幾多人無善心,特別係果d著西裝,睇落幾有錢下果
d人超超姑寒,眼尾都唔睇下,反以果d阿嬸,阿叔超有善心lo!中港城超多自遊
行,好彩我識講普通話姐,而且佢地都肯賣。外國佬都好多,唉~~最衰我唔係
好識講英文la,如果唔係我可以賣得更多,不過都有外國佬幫我賣
。特別有
一個攞住d錢,又唔俾我,但係係都要同我傾計,真係被佢吹脹=.=""'好彩佢都
識講中文,如果唔係,第一時間閃人la!賣到5點幾,終於被我地賣哂,總額仲多
過上晝好多,我都賣左38包,本來我可以賣得更多嫁,俾呀Ivy搶哂d客,明知我
係前面,佢仲要走埋來,好都讓左佢好多次la,佢仲唔醒目,有幾次,本來d客人
都話賣,點知佢無拿拿行埋來,嚇走哂佢地,超黑我憎>3<then miss請我地
食m記,一邊食一邊傾計......食完之後,極品,Ivy就同miss一齊搭車返去,而
我就同姗姗,肥仔賢,黃俊祺一齊去行街街。行左一陣就返屋k,返到屋k都成9
點幾........睇左一陣電視,洗白白,就訓覺覺la.................
今日個腳腳超超超累!!
|