今日既心情本來都唔錯既!!
不過係第一個小息時俾幾女Prefect喊住,then叫左一個女top Prefect果到,果幾個
女Prefect話我搽左指甲油,叼--凸 ,佢無野啊哇!我搽既係透明嫁,佢甘都睇到?!千里
眼咩!?then我就同果個女top Prefect講[個個都有搽la,有d仲有顏色,你又唔捉佢
地?!
]佢竟然話[我唔理,甘甘多人去跳樓,你又唔去死!]我聰完佢甘講後,頓時無野
好講,呆左一陣。之後好無奈甘攞左學生證俾佢!Then之後果幾堂上得唔係好開心

But返到屋k,無野做,諗諗下今日下晝果個女top Prefect講果d講好過分lo,如果我既
EQ低既話,我一定會搞大件事,真係會跑上天台,跳樓死俾佢睇!仲要係死之前同所有
人講係佢害死我!睇佢點收科。唉~~~好彩我EQ高唔同佢計較,如果唔係佢可能會
因為自己一句話而後悔一世!
|