今日好早就起左身la,因為要去死人萬人行
約左松松&如詩7點9係東村,我地去到好早,原來10點先集合,甘我地係到無野做,就睇
地人點箸33.哇~~有d人箸到好鬼核突,睇到都想
,仲有d姣婆箸短裙(曬命=3=)
11點就起步行行啦,好遠a,yi~~到人地既腳仔好累,又好鬼曬,仲有腳指都曬黑哂la

11點9就行完la,行到人地流哂汗=.="""""
And then就同松松&如詩去食M記,M記好多人,好彩仲可以搞到位坐坐

食先來諗住去睇戲戲,但松松話好怕wo,吓?!唔係掛?!問佢怕咩,佢又唔講,甘我無野好
講lo,真係俾佢吹脹..........
甘行左一陣,覺得好累,就只好返屋企訓覺覺豬
|