| 2005 年 10 月 25 日 星期二 |
 | |
|
心情日記 
|
我係不知不覺間鐘意左自己一個人返學,放學
因為係果段時間可以做返自己,唔需要係人面扮曬野,心入面諗咩就係咩,唔需要同人講
也不需要染色d咩,100%自由既我~~~~
或許有人會覺得自己一個人返學,放學會好悶&無聊,但如果從我既角度來睇就有唔同
而果段時間會有多既自由,空間,可以俾我有更多時間去思考同沉思某d咩
so就算無人倍我返學,放學,我都會好開心^.^
* because l'm enjoy it time *
|
|
刊登時間︰2005-10-25 05:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| 2005 年 10 月 24 日 星期一 |
 | |
|
倒霉~~ 
|
今日中文原來要默豬豬a~~我去到學校先知,唉........我又唔記得左
好彩好短姐,唔洗一陣就識la,突然覺得自己好勁a~~~~~
*****************************************************
lunch之後,就係電腦堂 a sir 又遲到la 妖~又要我地等佢 =3=
上佢既堂真係好鬼悶,so 我就 z z Z Z啦
落堂既時候,佢突然話 {要頭先有份訓覺覺既人,要罰抄書書}
嘻嘻,我唔洗抄a,因為 a sir睇唔到我z Z
好彩=.=””
and then就係上IH堂,要小試a he he 我有溫書書a so 大部份我都識做
諗住會好高分ge~~點知做到最後一題,俾果個死王浩係甘騷擾我
整到我係甘笑,做都做唔到,搞到我無左5分
啊~~激死我啦... |
|
刊登時間︰2005-10-24 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|