| 2007 年 5 月 4 日 星期五 |
 | |
|
[ 空 ] 
|
不是很開心的一天 >___<
朋友應怎樣相處才是最好?
我好人,看來什麼也沒有所謂,就算給你們戲弄,也會笑笑口.....
但其實我很在意,我不喜歡這樣!
有時在想究竟誰會是我的朋友,誰才會視我為真正的朋友?
我很想和你成為朋友,但有時我會想你的想法是否和我一樣?
*****************************
放左學同呀靜傾心事,我地都好耐無見la(掛住你的)
無錯!人大左自然會有好多野要煩,但都要捱落去~!
仲有人係一種自私既動物,我地要學識帶眼識人
唔好再甘天真,以為你對人好,人地就會對你好,哩d係無可能的∼!
所謂〔人不為己,地誅地滅~!〕
記住人最愛既始終都係自己
|
|
刊登時間︰2007-05-05 08:08 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| 2007 年 5 月 3 日 星期四 |
 | |
|
2007-05-03 
|
頭兩堂eng:今日到我去見圖書館miss
唉~!又係得3/5,我覺得我今次講得比上次好lo
跟住上去做newcutting........
中文:做文言文,就甘做左一堂,過得勁快~!
mtah:仲以為呀sir無返,可以唔使上的
點知佢竟然返左la,佢又遲到
甘又係有三位miss呀sir來睇堂.....!
我地全班發揮3b精神<<<扮哂乖乖^v^全班超静,kai的
PE:勁多女仔扮哂來M,唔跑圈,勁9LO=0=
今日又係玩排球,都幾好玩玩的哩~!又係快快的過了兩堂........
lunch:又係學校食,with小名名子 甜甜 蚊蚊 呀pui
math:最後兩堂又係 yu sir堂 唉~!又無悶悶的
無咩點聽書,左搞搞野,右搞搞野,就甘又到左放學la
點知放左學又要TSA,fuck=.= 凸
又用左我一個鐘la左住哂我d時間,都唔知我的時間是多麼寶貴的
*日子是如何地過?我有否珍惜過?* |
|
刊登時間︰2007-05-03 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|