2007 年 5 月 4 日  星期五 雨天

[ 空 ]  

 

不是很開心的一天 >___<

朋友應怎樣相處才是最好?

我好人,看來什麼也沒有所謂,就算給你們戲弄,也會笑笑口.....

但其實我很在意,我不喜歡這樣!

有時在想究竟誰會是我的朋友,誰才會視我為真正的朋友?

我很想和你成為朋友,但有時我會想你的想法是否和我一樣?

*****************************

放左學同呀靜傾心事,我地都好耐無見la(掛住你的)

無錯!人大左自然會有好多野要煩,但都要捱落去~!

仲有人係一種自私既動物,我地要學識帶眼識人

唔好再甘天真,以為你對人好,人地就會對你好,哩d係無可能的∼!

所謂〔人不為己,地誅地滅~!〕

記住人最愛既始終都係自己

刊登時間︰2007-05-05 08:08 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



2007 年 5 月 3 日  星期四 晴天

2007-05-03  

 

頭兩堂eng:今日到我去見圖書館miss

唉~!又係得3/5,我覺得我今次講得比上次好lo

跟住上去做newcutting........

中文:做文言文,就甘做左一堂,過得勁快~!

mtah:仲以為呀sir無返,可以唔使上的

點知佢竟然返左la,佢又遲到

甘又係有三位miss呀sir來睇堂.....!

我地全班發揮3b精神<<<扮哂乖乖^v^全班超静,kai的

PE:勁多女仔扮哂來M,唔跑圈,勁9LO=0=

今日又係玩排球,都幾好玩玩的哩~!又係快快的過了兩堂........

lunch:又係學校食,with小名名子 甜甜 蚊蚊 呀pui

math:最後兩堂又係 yu sir堂 唉~!又無悶悶的

無咩點聽書,左搞搞野,右搞搞野,就甘又到左放學la

點知放左學又要TSA,fuck=.= 凸

又用左我一個鐘la左住哂我d時間,都唔知我的時間是多麼寶貴的

*日子是如何地過?我有否珍惜過?*

刊登時間︰2007-05-03 10:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



Michel419
暱稱: *{只要你一個}*婷
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
失敗者
完美的愛情
逃避與拒絕
2010-01-14
2010-01-10
文章分類
全部 (311)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*~姍姍
\呀~植/
-_ Ka.fU_-
〔\Y i N/〕
§ShArMe§
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 311
留言總數: 167
今日人氣: 6
累積人氣: 9837
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed