| 2007 年 1 月 10 日 星期三 |
 | |
|
差少少...... 
|
考到今日差唔多教完 la......!
考哂我最唔鐘意d科目,巧開心^___^
仲有最後星期五既IH,甘就全部考哂....
IH我唔怕,我諗我一定合格的,放心仔,嘻~!
哩幾日考完就立刻返屋K,跟住去圖書館溫書
突然覺得我巧乖囡耶,ka~ka~!>////<
間中做下乖乖囡都唔錯呀......!
唔知我今次會有幾科唔合格呢?!
希望只有兩科la~!math & eng
唔知各位同學仔又點呢!?
係唔係叻過我呢!?
不過點好我地都要努力捱埋IH...
|
|
刊登時間︰2007-01-10 11:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| 2007 年 1 月 6 日 星期六 |
 | |
|
TVB 
|
今日係一個超級凍既一日
本來諗住係屋k度過的
但我答應左Connie佢地,話一起去電視城
唉~!我早就把哩件事忘記得一乾二淨>___<
既然係甘,唯有硬著頭皮同佢地去la
今次又係我遲到,唔巧意思呀,Connie
我都唔想,鬼叫我住得遠咩,無計la...!
but到去,巧似我地又太早去到la
又係要等左成個鐘先起程.=____=""
上到車先發覺全部都係牙婆同8婆師奶
唉~!我好似來錯左...........!
去到到度超超大風呀,巧凍凍>~<
then我地就去左唔知邊度,見到好多藝人
但無一個我鐘意的>~<
but小名仔有,但佢又唔敢去同佢影相
唉~!無用的小名仔,又自己好大膽wo~!
跟住我地就參觀哂全個電視城
最後佢地就帶左我地去寫字樓
去聽一個超級無聊既推廣,唉~!
哩個先至係佢地既真正用意....!
then佢地就送左個台慶日曆
都ok靚的~!嘻嘻~>////<
最後就返K.F去食小雨天
today我請左小名仔食野
我會記全的......! |
|
刊登時間︰2007-01-08 05:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|