| 2006 年 11 月 17 日 星期五 |
 | |
|
\\流星// 
|
今日係旅遊既特別假......!
訓到好遲先起身,正^____^
食左少少野就繼續訓 (_ _)ZzZ
唔知點解今日特別攰........
本來諗住今晚去睇流星
but最後因某d野無去到
好失望 ︵ ︿ ︵
因為今次睇唔到,要等33年先再有得睇
33年 好長遠好長遠
而且係哩33年入面會有好多既變數
又或者我可能還33年都過唔到
而且到時我都好老la
邊有甘既心情去睇wo....!
唉~!人生無常,有好多野都係估唔到的
so我會好好珍惜依加既每一日
|
|
刊登時間︰2006-11-25 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| 2006 年 11 月 16 日 星期四 |
 | |
|
旅行 
|
今日去左淺水灣旅行...!
天陰陰地,幾驁會落雨呀
好彩無落^___^
去到勁多人lo....
有一間小學,兩間中學
so勁爆多人>3<
好驁會無爐燒+___+
因為搵左好耐先搵到
好彩~___~""""
then就玩玩,食食...!
都ok好玩下既^v^
放左約左kafu去睇<死亡筆記>
由於kafu返左去換3仔la
so肥豬豬倍我等
係等佢既時候
竟然俾我睇到一個
勁爆似''L''既人
真係超超超似
無論係樣,行路既動作都勁似
Then 死kafu超遲先來
仲話唔睇<死亡筆記>wo
超唔開心lo >~<
佢話個fd生日要倍佢
你講哂la....!
唉~!我太天真la
太容易相信人
最後我都係倍左佢.....
Then 10點先返到屋k~!
媽媽今日又唔係屋k...... |
|
刊登時間︰2006-11-22 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|