| 2006 年 9 月 14 日 星期四 |
 | |
|
求命呀 
|
今日真係攞命lo,點解?!上PE堂耶.....!
上星期因落雨,可以唔洗跑步.....!
只係做sit up 同掌上壓...!
都做到我死甘制>︿<
今日仲要跑圈,仲係10個呀,係10個....!
死人沙魚食蟻獸都唔知係咪男人來既..!
要人地跑甘多,大佬,我地係女仔來嫁..!
唔好玩野la,跑到我上氣唔接下氣>~<
搞到我成身散哂,手腳係甘震....!
總之超慘慘慘lo T︵T
我聽日仲死,一定會腰酸背痛...!
仲要返工,攞命lo =︿=""""
|
|
刊登時間︰2006-09-14 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
| 2006 年 9 月 12 日 星期二 |
 | |
|
感覺..2 
|
呢幾排好唔開心,好煩,好想喊...!
有時仲想死左算,但都係無勇氣.....!
我會諗點解要我煩甘多野....!
我係最細嫁,點解要我諗埋佢既人生?!
點解係都要我煩埋一份...!
我係最細嫁,應該係無憂無慮嫁....!
我真係好辛苦,好想大喊一場.....!
呢幾日以為好返d,但今日我再睇佢既日記~!
我諗我仲要煩,仲有d唔開心既日子等緊我!
不過諗返來呀,我既EQ都幾高下...!
因為我諗如果換左係第二個人...!
我睇一早就自殺死左la...!
唔知我可以捱到幾時呢!?
其實我無咩期望...!
只係想開開心心甘過每一日...!
唔通甘都好過份咩!?
甘唔可以咩!? |
|
刊登時間︰2006-09-12 10:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|