直到今日,,
我不得不承認...我真係我掛住你-3-
冇見你兩日就已經好...
[其實依家我牙媽都知道我鐘意你]xD
今日去左BPS度註冊
要寫好多野
又要買校服,,又要寫八達通d form
仲要買書~不通,, 我有個fd 俾佢中一d textbook
唔洗買...''SaVe MoNeY$$
望住其他新生,,
大部分都係讀書樣...好驚~x~
返到屋企
襯牙媽同牙妹接新工人
就打俾HungEE
一度做工文,,一度同佢傾
佢終於認佢鐘意我;;
佢話畢業前5敢認~~
但係始終要放開
係佢牙媽末返黎之前
大家互講''我愛你''
真係好似放緊夢
好開心牙*
佢話係blog度爆都5緊要
hehe
我愛你^^ 【我發覺我真係鐘意左佢】
hehe
------------------------------------------------------
個新工人黎la
不過我5想要...
佢好似咩都5識
可能係新人
好鬼死斯文...仲成日笑=0=
我諗我牙媽要用好多時間教佢先得+,+
|